piątek, 25 listopada 2011

Aaaaaaa! Ospa!

No to chyba powinnam zostać wróżką:)
Pan doktor przekazał nam niezbędne instrukcje, bo w sumie to nie wiedziałam o ospie za wiele poza tym że  trwa 2 tygodnie i że drapać nie wolno.
Kubuś już w krosteczkach, wysmarowany gencjaną, więc wygląda jak kosmita. Całkiem sporo ich ma jak na pierwszy dzień , tak sądzę. Jak patrzę na niego to się zastanawiam jak będzie wyglądał za trzy dni, bo jak dla mnie to już teraz gorzej być nie może:)
Żeby było ciekawiej Tatuś udostępnił mu flakonik z gencjaną, więc paluszki i paznokcie u rąk Synuś też ma fioletowe.
Przez pierwszy tydzień posiedzi z Kubą tata. Jestem zazdrosna niesamowicie, ale wolę nie iść na zwolnienie po niecałym miesiącu w nowej pracy.Zobaczymy jak mu się będą te krosty goić. No i jeszcze muszę udać się do pana doktora po wpis o ospie do Kubusiowej książeczki zdrowia, bo dziś, nie wiedzieć czemu, zupełnie o niej zapomniałam.

1 komentarz:

  1. Ja też smarowałam swoich chłopców gencjaną na spirytusie do ciałka, na wodzie do twarzy i w okolice intymne. Teraz, żeby Kubuś nie przeziębił ospy, w domu musicie dwa tygodnie siedzieć, żeby powikłań nie było. Zdrówka Kubusiowi życzymy -kajtusie

    OdpowiedzUsuń