piątek, 17 czerwca 2011

Łobuziak

W ciągu dwóch dni usłyszałam troszkę o moim Synku od czterech żłobkowych Cioć. O zgrozo! Mój aniołek z diabelskimi różkami zaczął je pokazywać wobec innych....
1. Ciocia Wielki Cyc -  Ponoć Kubuś sobie poradzi w życiu - potrafi sprawnie zabrać komuś trzymaną w ręku zabawkę, a swoją przy każdej próbie mocno trzyma.
2. Ciocia Brunetka, która jakiś tydzień temu chciała wziąć sobie Kubusia na weekend, już się chyba rozmyśliła:) Mój cwaniaczek urządził jej wczoraj jogging podczas pobytu na dworku  - wołał ją, zdejmował sobie czapkę i uciekał, i tak non stop....
3. Ciocia Blondynka - jak nalewa picie do kubeczków, to wie, że za  chwilę pierwszy przybiegnie Kubuś:)
4. Ciocia Ewelina - Kubuś został gryzoniem, atakował dziś dwóch chłopców....
Co do wyrywania zabawek, ciężko mi to egzekwować na co dzień, bo w domu ma wszystkie dla siebie.
Panie zasugerowały wiązaną czapkę, ale jakoś nie podoba mi się na lato wiązana czapka, no i trochę mi szkoda kasy na kolejną letnią czapeczkę.  Pić Kubuś lubi, to fakt, a jak tam biega w tą i z powrotem to nie dziwne że spragniony. Gryzienie ja zauważyłam już wcześniej, ale nie w tej postaci. Kubuś zaczynał łapać mnie ząbkami jak nie chciałam puścić jego ręki.  Nie bardzo mam pomysł na to żeby poprawić zachowanie mojego Rozbójnika, obawiam się tylko, że to nie będzie proste, bo on chyba po prostu jest takim małym niesfornym łobuziakiem.

5 komentarzy:

  1. Może wszyscy chłpocy tacy są?

    OdpowiedzUsuń
  2. Może... ale wątpię........ w żłobku pocieszałam się myślą, że może Kubuś naśladuje inne dzieci, bo słyszałam jak pani ratowała jakieś dziecko przed innym które gryzło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze że z tego wyrośnie i że cioci nie gryzie :):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gryzienie to trzeba ukrócić, ale poza tym to tylko oznaki, że da sobie radę w życiu :-) uciążliwe, ale ja u mojego Radzika się z tego cieszę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko jak to zrobić z gryzieniem? Każda próba kończy się zwróceniem uwagi, zresztą w domu rzadko się zdarza.

    OdpowiedzUsuń